POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
I. Administratorem danych osobowych Pacjenta/Klienta jest ROYAL LASER ESTETIC S.C. MARTA GAWIN , AGNIESZKA URYN, ul. Ruska 43/44, 50-079 Wrocław, NIP 8971785829 ("Spółka")
II. Dane osobowe Pacjenta/Klienta będą:
1. przetwarzane dla celów związanych z realizacją usług świadczonych przez Spółkę na rzecz Klienta/Pacjenta ("Usługi") tj. w celu wykonania Usług, określenia czasu wykonania Usługi (umówienia terminów) oraz rozliczenia Usług;
2. przetwarzane dla celów związanych z przekazywaniem do Klienta treści marketingowych w tym informacji o promocjach, w szczególności w formie wiadomości e-mail oraz drogą SMS/MMS
3. przechowywane przez okres realizacji Usług a następnie przez okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych;
III. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Pacjenta/Klienta jest art. 6 ust. 1 pkt b) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”).
IV. Dane osobowe Pacjenta/Klienta nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
V. Dane osobowe Pacjenta/Klienta mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim świadczącym usługi zewnętrzne na rzecz Spółki w zakresie niezbędnym dla realizacji tych usług. Podmiotami trzecimi są w szczególności dostawca usług i systemów informatycznych, operatorzy pocztowi i kurierzy, podmioty świadczące usługi consultingowe, prawne, księgowe i audytowe. Ponadto, dane osobowe mogę być udostępniane podmiotom zewnętrznym współpracującym ze Spółką w celu wykonania dodatkowych badań m.in. ambulatoryjnych i dodatkowych badań medycznych
VI. Pacjent/Klient jest uprawniony do żądania od Spółki:
1. dostępu do swoich danych osobowych;
2. sprostowania swoich danych osobowych - w przypadku jeżeli okaże się, że są nieprawidłowe;
3. uzupełnienia niekompletnych danych osobowych - przy uwzględnieniu celów przetwarzania;
4. usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) - w przypadku jeżeli dane osobowe Pacjenta/Klienta nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane i przetwarzane;
5. ograniczenia przetwarzania - w przypadku, jeżeli:
- a) Pacjent/Klient kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający Spółce sprawdzić prawidłowość tych danych;
- b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pacjenta/Klient sprzeciwia się usunięciu danych osobowych żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
- c) Spółka nie potrzebuje już danych osobowych Pacjenta/Klienta dla celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pacjentowi/Klientowi do ustalania, dochodzenia lub obrony roszczeń;
VII. Jeżeli przetwarzanie zostało ograniczone, Spółka może przetwarzać dane osobowe Pacjenta/Klienta, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za jego zgodą lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej.
VIII. Spółka zobowiązana jest do wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia stopnia bezpieczeństwa danych osobowych odpowiadających ryzyku naruszenia praw lub wolności Pacjenta/Klienta.
IX. W razie niezgodnego z przepisami przetwarzania danych, Pacjent/Klient jest uprawniony do wniesienia skargi do organu nadzoru. Z dniem 25 maja 2018 roku organem nadzoru uprawnionym do rozpatrzenia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.